2010. július 25., vasárnap

Proposal Daisakusen - Operation Love (2007)




Szereplők: 
Yamashita Tomohisa (Iwase Ken)
Nagasawa Masami (Yoshida Rei)
Fujiki Naohito (Tada Tetsuya)
Eikura Nana (Oku Eri)
Hiraoka Yuta (Enokido Mikio)
Hamada Gaku (Tsurumi Hisashi)

Ismertető:

Ken és Rei gyerekkoruk óta jó barátok. Ken régóta szerelmes a lányba, de makacs, és tapasztalatlan a szerelemben. Rei azonban egy másik férfihez készül hozzámenni. A fiú a ceremónián - miközben a múltban készült képeket nézik - azt kívánja, bárcsak visszamehetne az időben, és megváltoztathatná a dolgokat. Ekkor megjelenik egy tündér, aki valóra váltja vágyát, és visszaküldi őt a múltba, egy második esélyt adva neki ezzel.

Személyes vélemény:

Ebbe a doramába azért kezdtem bele, mert kíváncsi voltam, hogy a múltbeli hibákat Ken hogyan teszi jóvá. Ötletes a történet, és szerintem YamaPi egy filmjében sem futkosott annyit, mint ebben :D

Ami igazán megkapott a sorozatban, az a baráti társaság, amely már a középiskola elején kialakult, és az egyetemi évek alatt is - igaz, már ritkábban, de - összejártak.

Azt viszont el kell mondanom, hogy a vége nem nyerte meg a tetszésemet. Illetve maga a befejezés jó, de én az ellentétes verzióval jobban meg lettem volna elégedve. Erről nem tudok bővebben spoiler nélkül írni, aki nem akarja elolvasni, ugorja át a következő bekezdést.

Spoiler
Szerintem nem érdemelte meg a lányt. Főleg úgy, hogy arra kéri, hogy az esküvőjét hagyja ott miatta. Sajnáltam a vőlegényt, még akkor is, ha ő intézte legvégül úgy, hogy a lány tényleg elhagyja őt... Kennek annyi lehetősége volt, és annyiszor elszúrta... Szóval megértem, hogy miért ilyen befejezést választottak a készítők, de nem értek egyet vele.
Spoiler vége

A mondanivaló miatt azonban ilyen befejezés kellett. Ugyanis Kennek nem a múltat, hanem önmagát és a jelent kell megváltoztatnia, ha azt akarja, hogy a jövő más legyen.

Pozitívum, hogy a végét nem tudtam kitalálni, egészen az utolsó percekig. Az elején még irtó biztos voltam benne, hogy mi lesz a kifejlet, de aztán amikor már csak pár rész volt hátra, nagyon elbizonytalanodtam. Persze lehet, hogy másnak kiszámítható lesz.

Mindent összevetve kellemes kikapcsolódást nyújtó kis sorozat, azoknak ajánlanám, akik szeretik az ilyen baráti társaságokról szóló történeteket.

Ending:


Kedvcsináló:


DramaWikis oldala: Proposal Daisakusen

Megnézhető mysoju-n, letölthető d-addicts-ról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése